About Me

My photo
nama diberi Norhidayah binti Harun. Dilahirkan pada 20 Jun 1990 di Kota Tinggi, Johor. Permulaan sekolah di Tabika Kemas diikuti Sekolah Kebangsaan Bandar Easter dari darjah 1 sehingga 6. Kemudian dimasukkan ke sekolah berasrama di Sekolah Menengah Agama Kluang. Tamat tingkatan 5, saya mengambil Sijil Tinggi Agama Malaysia di Maahad Johor. Kini berada di Universiti Pendidikan Sultan Idris untuk meneruskan kehidupan di dalam program Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling Ijazah Pertama dengan Kepujian.

Monday 12 September 2011

Pengurusan dan Konsultasi Kaunseling Sekolah

Jam menunjukkan angka 10.15 pagi. Kelas sudah bermula, dan ini bermakna saya telah lewat tiba ke kelas. Kuliah dikendalikan oleh Encik Aziz Yatim, Pensyarah Kaunseling. Kuliah pertama ini telah menjadikan saya sebagai seorang mahasiswa kembali setelah empat bulan bercuti dengan menerima pelbagai tugasan yang perlu diselesaikan dalam masa yang diberikan. Terdapat empat tugasan yang perlu diselesaikan dalam subjek ini iaitu :

1- Membuat blog.
caunselortobe.blogspot.com

2- Membuat brochure, pamphlet dan poster.
brochure

pamphlet

poster

3- Kursus iaitu mengendalikan program di sekolah (1 kumpulan 6 orang).
Mengendalikan Program

4- Membuat video klip.

Membuat video
Harapan saya ialah untuk menyelesaikan tugasan yang diberikan dengan sempurna dan memberikan kepuasan dan pengalaman yang berguna kepada saya =)